Gå til hovedindholdet
MENU
Aula_close Layer 1

Kontakt

Kontoret er åbent fra 07:30 til 15:00 mandag til torsdag og fredag fra 7:30 til 14:00

Telefonnummeret til kontoret er: 7629 1900.

Skolens hovedmail: hovedgaard-skole@horsens.dk

OBS! Brug ikke denne mail, hvis du sender personfølsomme oplysninger til os.

Hvis du sender personfølsomme oplysninger, send da som digital post på bornungeogkultur@horsens.dk Att.: Hovedgård skole og den person som skal modtage mailen.

Ser du noget udenfor skolens åbningstid, som skal deles med os så som hærværk, åbne vinduer eller lignende, er du velkommen til at kontakte Teknisk Service Sebastian Gudmundsen, tlf. 3091 3903.

Kontakt til en lærer eller pædagog?
Kommunikation til og med forældre foregår via Aula under beskedfunktionen.
Det forventes, både af forældre og ansatte, at man holder sig ajour med aktiviteter på Aula og tjekker Aula regelmæssigt. 

På Aula findes der også genveje til Min Uddannelse, MU elev fravær, Komme/gå fravær mm.

Telefoniske henvendelser til skolen eller skolens ansatte skal ske gennem skolens kontor. Det er det pædagogiske personales hovedopgave at undervise eleverne og de kan derfor ikke komme til telefonen i undervisningstiden. Er der behov for telefonisk kontakt til en medarbejder, tager kontoret imod en besked og videregiver den til pågældende.