SFO ind- og udmeldelse

Ind- og udmeldelse af SFO

Ved at logge på Digital Pladsanvisning får du direkte adgang til at skrive dit barn op til SFO'en, udmelde dit barn fra SFO'en, søge om friplads, se status på dine ansøgninger og meget mere.

Husk udmeldelse skal ske via Digital Pladsansvisning med en måneds varsel til den sidste dag i måneden eller den 15. måneden.

I forbindelse med at børnene starter i skole den 1. august, skal forældrene huske aktivt at udmelde deres børn i overensstemmelse med reglerne, hvis de ikke ønsker at deres barn skal starte i skolefritidsordning efter den 31. juli.

Overstående gør sig også gældende for overgangen mellem SF0 1 (0.-3. årg.) og SFO 2 (4.-5. årg.).

Husk ved tilmelding til SFO skal du vælge modulet FHJ0500 under Hovedgård skole med start 1.august.