SFO Centerklasserne

Centerklassernes SFO - Kærnehuset - er et fritidstilbud, for de elever i Centerklasserne, som er tilmeldt SFO.

SFO'en holder til i Lille Orange.

Hver dag når SFO’en starter, samles børnene i fællesrummet. Her bliver de præsenteret for dagens aktiviteter, og har mulighed for at melde sig på en aktivitet.

Der laves en  aktivitetsplan hver 4. uge, som kan læses på Aula. På den måde har man som forældre mulighed for, at tale med sit barn omkring de aktiviteter der tilbydes i SFO’en.

Det pædagogiske arbejde i SFO’en skal danne rammen for en meningsfuld og indholdsrig fritid, med udgangspunkt i børnenes behov, interesser og erfaringer.

Vi mener, det er vigtigt at børnene trives, og har tid til at fordybe sig i de aktiviteter de finder spændende, og får mulighed for at udfolde deres fantasi og kreativitet.

SFO'en er et frirum med indhold, retning og mening.

Tilmelding og udmelding til SFO skal foregå via digital pladsanvisning

På Horsens Kommunes hjemmeside kan du læse mere om takster og tilskud